Tuesday, February 18, 2014

Dipenjara Rindu

assalamualaikum pembaca sekalian. muncul lagi post terbaru saya nie kan. hm saya sedang dipenjara rindu,.

15 FEBRUARI 2014 ( AHAD )
first date kita setelah sekian lama tak jumpa kan
sejak last day sek smpai la hari tuh
ya Allah rindu teramat saya kat awak
bila difikirkan balik,
saya menyesal sgt sbb kekadang sya persiakan awk
bila kita di asrama, saya wat xtahu je dgn awk
saya madah tacink je dgn awk bila awk wat sala skit
and now, saya menyesal sgt2 buang masa kita kt asrama cm tuh je
mungkin masa tuh sya bole guna tuk tgk awk puas2
sbb skrg nie saya xdpt tgk awk depan mata saya setiap hari
saya xdpt tgk awk makan,
saya xdpt tgk awk berbaju kurung,
yg paling nyesal, xdpt lagi nk tgk awk senyum setiap hari
saya balik jb sbb saya nk jmpa awk
bila dapat tgk muka awak depan mata masa tuh
terubat la skit rindu saya nie kat awk
walaupun sekejap tp saya tetap bersyukur
daripada sya xdpt jmpa awk langsung,

itulah saat yg paling mengembirakan hati saya
luangkan masa dgn awk buat saya gembira
saya terlalu rindukan awak
tahun lepas better than tahun nie
sebab tahun lepas kita mesti ada keluar sesama
bila tahun nie? hm 
sala saya jugak tinggal jauh2 kan

maafkan saya andainya saya membuat hati awak menangis
maafkan saya andai sya membuat awak mengalirkan air mata
maafkan saya andainya awk merasa saya x amik berat pasal awak
maafkan saya atas segala kesalahan saya..

sayangku..
i nk sayang tahu yg hnya sayang berada di hati i
i nk sayang tahu yg i xada niat nk buat sayang menangis
mungkin i bukan yg terbaik pernah sayang ada
tpi i akn sedaya upaya mengembirakan hati sayang

awak.. 
biarlah berapa ramai yg datang kt saya
biarlah berapa ramai pun nk kaple dgn saya
biarla berapa ramai pun yg cuba mengmbil hati saya
walaupun ex saya minta getback
tapi percaya la yg saya xpernah layan dorg 
saya xpernah memberi harapan kt dorg
sbb saya xnk sakitkan hati org lain
lebih lebih lagi hati org yg saya sayang
saya xperlukan org yg kedua ataupun ketiga
tuk mengembirakan hati saya
kerana saya sudah ada yg terbaik dihati sya

percayalah pada HUKUM KARMA, jika kita curang, kita akan dicurangi suatu hari nanti.. saya tak sanggup dicurangi kali ketiga.. cukuplah dicurangi 2 kali, dah cukup menyakitkan hati..

saya sayang awak sesangat
saya rindu awak lebih
thanks for everything
i'm nothing, but u're everthing for me..

No comments:

Post a Comment