Saturday, October 5, 2013

wahai capital NASS

assalamualaikum, aku tak nk ckp lebih la ea kali nie,, dalam dunia nie aku egatkan ego aku yang paling tinggi rupenya ada orang yang lebih tinggi ea.. aku cuma nk mintak maaf jer kt kau sbb aku da banyak buat salah kt kau, aku da banyak buat kau sakit hati, mungkin gf aku ade terkasar bahasa dgn kau ker, tuh jer x lebih pun dari tuh, aku hantar kat wish good luck pmr tu sebernanyer tuk "adik" aku si athirah nie, tapi disebabkan aku teringatkan yang aku nie maseh kenal kau sbgai ex aku, aq selitkan skali ucapan tk kau tau, hati aku tak sekeras mana pun la, aku maseh boleh maaf kan orang yg penah buat kesalahan dgn aku, and aku pun bukan susah nk mintak maaf dgn orang yg aku da buat salah dgn dia, tpi kau ? serius talk la ea, kau da jauh berubah, aku mula2 da xnk bermasam muka dgn kau, kalau boleh aku nk jadi kawan baik kau, tpi cara kau buat aku cm nie, sorry to say la, terbatal terus niat aku tuh, gf aku yang kau x suke tuh selalu nasihatkan aku supaya lupakan kesalahan kau and dia suruh aku maaf kan kau, tpai kau anggap dia bukan2, macam kau sorg jer yg perfect ! dear ex, come on la, please be matured, dont think like the kid, kau da boleh mengenal erti kehidupan sekarang bukan maseh mengharapkan orang lain mengajar kau erti sebuah kehidupan, sampai bile kau nk maju, aku wish kau dgn cara baik, aku doakan kejayaan kau dgn cara yg paling terhormat sbb aku masih ingat lagi janji aku aku yg aku akn sent wish card bile kau nk pmr tpi sebaliknya kau blasa dgn sehelai surat yg penuh egois.. aku tak menyesal kalau aku xkenal kau, tapi tak pe la, aku ada kebahgiaan aku skrg, aku tak mengharapkan kau tuk hidup kan balik diri aku nie, kau lebih menyakitkan aty, kalau la kau berada di depan aku semasa aku baca surat kau tuh, aku rase kau da mula jawab soalan yang kau tak penah terfikir akan menjawab nya dlm usia kau mcm nie, tahu x soalan ape, soalan alam kubur ! k lah .. teruskan kebahgiaan kau tuh.,. egat kay, lepas nie walau dengan siapa pun kau berhubungan, jangan sesekali curang dan menyakitkan hati pasangan kau tuh.. aku takkan jilat balik ludah aku..last word for you "assalamualaikum"

No comments:

Post a Comment