Saturday, October 5, 2013

assalamualaikum,, hai guys, lagi sebulan jer nk spm,, oh my ! haha, persediaan putera baru 75 percent,, tpi insyaAllah putera akan guna masa yang ada ni dengan sebaiknya, cerita pasal buah hati saya nie, sekarang nie dia semakin menyepi, tak tahu la knape, maybe busy dgn homework kot, its okay la, putera sayang dia sangat2,, putera tahu putera bukan yang terbaik tuk nya, tapi ape aku kesah ! lau aku nk sesuatu tuh, aku akan cuba tuk dapatkannya walaupun peluangnya sangat tipis,, dia nie sekarang kuat tacink tau, haishh tak tahu la knape, da mula tak caya kt pakwe dia ni, xpe la sayang,, bnda tuh x bg effect pun kat i, masa kat asrama kan, ketua warden baca semua surat cinta yg kantoi au, haha putera pun ketawakan dorg la sbb putera egatkan surat putera x kene rampas, rupe nye surat wish monthsary 10 dia bg kt putera sangkut lak,, masa cikgu husin baca surat tuh, putera mcm penah dgr jer ayat tuh, tpi putera wat tak tahu ag, bila dia baca ayat terakhir tuh baru putera tahu tuh surat putera , haha,, bila putera pusing belakang jer, mata buah hati saya nie terus memandang tajam ke muka sya, wahahaha,, banyak seram arr seperti berada di kandang rimau yg kelaparan,, haha,, pastu straight dia tarik muka kat putera , haha sayang2, cepat betol gelabah eh,, kekadang kelakar gak tgk gaya dia nie, tpi putera tahu and aku percaya ape yg dia buat, dia berfikir sebelum buat sesuatu perkara tpi cuma kekadang dia terikat dgn perasaan dia yang was2 / takot2 berlaku perkara buruk yg membuatkan dia kurang keyakinan diri,, try untuk mengambil risiko kay sayang,, belajar untk memberanikan diri tuh skit, jangan takot dgn risiko tuh, kalau kita tak berani ambil risiko mcm mane kita nk didik hati kita supaya lebih berani.. 3 minggu kt hostel putera tak tegur dia, alahaii rinduunyaa kt dia,, dia seo

No comments:

Post a Comment