Thursday, August 15, 2013

aku semakin berubah

Assalamualaikum, hai semua, alhamdulilah aku semakin sehat, sebernanya  la kan, pagi2 buta nie aku rasa mcm aku nie hanya berseorangan, aku rase cm aku nie xade sesiapa dalam dunia ni, aku rasa sunyi sangat, sunyiii !!! arghhh !! aku mmg memerlukan seseorang tuk teman aku pagi nie, tapi semuanya da tidur. ya Allah kenapa la aku xada mood aku pagi nie,, kenapa sejak dua menjak nie aku semakin kuat terasa,?? kenapa aku makin rasa mcm aku nie berseorangan ? kenapa aku rasa sunyi sgt hidup aku nie?  hah ! aku da tahu jawapan nya, jawapan nya ialah aku nie bukan sesiapa tok dorang, hah! sebab yg sangat sesuai tok semua jawapan tuh kot, eh eh, ada satu lagi sebab, sebabnya ialah aku nie terlalu mengade ngade, semua orang nk faham aku jer tpi aku x penah faham dorg, haha betol kan jawapan aku tuh, yaya that right ! aku tahu aku sekarang da banyak berubah, aku x mcam putera fazirul haziq yang korg kenal dlu, mungkin dlu aku nie periang, x mudah terasa, senang tuk difahami, x mengada ngada, dan yg lain la, tpi skrg aku nie kuat terasa, nk org faham aku tpi aku tak pernah faham org lain, terlalu mengada ngada,.. takpelah, aku terima perubahan aku nie dan aku cuba berubah balik tuk jadi putera fazirul haziq yang dlu. yelah korg senang comment yg aku nie da berubah and kau nk aku yg dlu tapi kau tak penah sokong and beri dorongan kt aku waktu aku ingin berubah disebabkan korg.. pandai ckp er kan, xpelah, jangan risau kay.. aku nie bukan sesiape bagi korang tapi korg la segalanya bagi aku, insyaAllah kalau umur aku masih panjang, aku akan spent time dgn korg dgn perubahan yg aku da buat, tuh pun kalau aku masih lagi bernyawa lah, kalau aku da xda, aku xbole buat pape selain mengharapkan doa dri korg semua, putera yg dulu akn kembali, serious talk ! aku kekadang terkilan sbb tak boleh jadi mcm orang lain yg serba boleh, berpengetahuan luas, bijak mengambil hati korg, dan yg lain la, tapi aku selalu berusaha tuk menjadi mcm orang lain, aku nk ceriakan korg balik, tpi usaha aku tuh korg pandang sebelah mata jer kan..okay la,, aku "happy" sgt sepanjang aku cuti nie,, thank guys. i miss you all, aku rindu kita yg dlunya selalu happy dan tak renggang mcm skrg tpi tuh cuma perasaan yg xboleh mengubah apa apa kan, tataa :')

No comments:

Post a Comment