Tuesday, December 25, 2012

diriku sekarang

haii guys,, okay sekarang nie aku nak mula aktif balik dgn blogger niy, tpi aku xade kisah yang menarik nak ceritakan kt korg semua sbb diri aku x menarik, aku seorang lelaki yang simple, seorang yg pendiam bila dgn org yg xdikenali, seorang yg jenis x amik tahu hal-hal yg x ade kene mengena dgn aku.. bila sebut pasal "lelaki", aq percaya memang ramai yg akan pandang serong kat golongan tpi kene egat sebenci mana pun kau dgn lelaki, dgn lelaki jugak la akan menyempurnakan kehidupan kau di alam rumah tangga, haish, #melalutdahh. okay diri ku sekarang semakin pulih tanpa afifah, nk tahu sape afifah tuh, she is my ex, dlm ingatan aku cuma ada perkataan "lupakan masa lalu, masa hadapan sedang menunggu" that all, standard la kan kalau da bercouple msti akan berakhir dgn perpisahan walaupon kita sudah berkahwin, kita hanya merancang tetapi Allah Taala yg menentukan yg terbaik untuk kita, so just redha jer dgn ape yg telah terjadi kt diri kita selama ni, sebaliknya aq bersyukur sbb aq mempunyai ramai kawan yg setia menyokong dan memberi semangat tika suka duka, and aq xnk friendship mcm nie berakhir mcm tuh jer, aku sekarang da makin matang berfikir tetapi masih kurang bijak mengawal emosi, aku kawal emosi aq dgn cara yg salah iaitu dgn x peduli dgn apa orang ckp and dgn buat2 xde perasaan apa2, bila dgn yayang aku pon, dia cube cemburu kan aq tpi aq just buat xthu sbb kalau aq da mara, aq akan hilang kawalan rasional, habis semua aq nk langgar, so lebih baik aq wat xthu dri take to seriuos, sbb aq taknak aq TERmarah yayang aq, hati perempuan susah nk dimiliki, so bila kita da miliknya, kita kene jage hati dia baik walaupon dia saketkan aty kita, itu baru gentle.. okay. kita sambung dilain episod dan waktu, tataa from PH

No comments:

Post a Comment