Tuesday, December 25, 2012

kehadiran dan permergian

assalamulaikum, haii guyss, how about you? okay? hmm macam mane nk starting erk, haish, susah jugak nk luahkan perasaan tpi itu normal bg manusia yg tidak terlepas dri diberi dugaan..okay firsly tahun 2012 bakal berakhir dan tahun nie da byk beri aku effect yg sgt besar dlm hidup aku, ade orang baru dalam hidup aku dan lebih ramai org yg pergi meninggalkan hidup aku selama nyer, chopp, sebelum korg teruskan baca, aq just mohon 2 minit tok korg sedekah al-fatihah kat arwah paklong aq {mohd shahudin b. ali}kehilangan arwah amat dirasai didalam keluarga yg besar nie, we miss you so much paklong, #tetibasebak. serius aku ckp, kering air mata aku masa arwah meninggalkan kami, haish, da3, eh eh eh?? kita lupa lak nk knal kan orang baru dlm hati aku, hee~ maaf nama dia sgt privacy apetah lagi gmbar, tpi cukup korg kenal dia dgn panggilan "yayang" tpi korg jgn panggil dia yayang la,, memang kene cepuk la dgn aq, aq sorg jer boleh panggil dia mcm tuh, hee sbernanyer aq x sangka dia akan menjadi puteri hati aku, tpi first time tegur kt facebook, dan berlarutan sampai message dia sehari suntuk sampai la skrg, xpenah miss one day tok msg dia padahal mase tuh we are just friend, bila da abes sek jer, kita msg la, hee one day dia mengadu pasal perasaan dia, and dia terlepas ckp yg dia minat kt aq, tpi mase tuh aq anggap hanya gurauan, tpi mase malam tuh pukol 10 lebey la, aq memberanikan diri minx couple dgn dia and dia pon terima aq, hee seronok sgt mase tuh, aq akan cube memahami dia dgn lebih mendalam dan aq akn berikan terbaik tok dia, dgn perangai dia yg garang,nk menang jer, takot makan ubat, tegas tpi kekadang manja, aq tetap selesa dgn dia, sbb dia x menyorok kan kelemahan dia di depan aku sebaliknya dia cube cri kekuatan disebalik kelemahan diri dia, i like it !! ntah dia tahu ke x yg aq SAYANG dia sgt2 and aku akan jage hati dia, i know i not the best but i'll try my best to make you happy and always beside you yayang, okaylah, cukup smpai disini kay, xmau lebeh2, nnty korg jeles lak, haha tataa from PH

No comments:

Post a Comment