Tuesday, December 25, 2012

lupakan yang lama, sayangi yang baru

eh heyy!!! assalamualaikum, xjawab dosa lau jawab maksudnya sayang,, haha ayat orang kurang kasih sayang kan.. hmm orang kate cinta tuh buta, yang jauh nk dikejar kejar tpi yg dekat wat xthu jer, lastly yang jauh xdpat tpi yg dekat jdi pilihan hati, dunia ohh dunia, sbernanyer aku da penat nk update pasal "couple" jer, setelah aty da luka parah sbb putus dgn org yg disyangi pada ary raya korban tahun nie, memang betul2 berkorban aq dibuatnya, tpi hati aku da ade org pluster kan, and orang yg tuh telah buka balik hati aq tok couple and musnah sudah segala tekad aq tok xnak couple smpai abes SPM, hehe, biasa la jnji melayu kan. and now aq syang bangett sama "dokter hati" aq tu, walaupon baru sebulan lebih ite kapel, tpi da cukup buat saya bahagia yayang,, hubungan yang sgt privacy mengalahkan artis ni diharapkan kekal smpai ke .... kemana mana je lah, haha, bukan senang nk buang yg lame and terima yg baru, byk kali jugak aku pkir pasal nie sebelum minx couple dgn dia, tpi betul kate aqasya(kawan), yang lame xtentu mahukan kita tpi yang baru betul2 akan jage haty kita berbanding yg lame, hope awak gembira la dgn kehidupan awak, study hard tok awak nyer PMR(2013), awak ade kehidupan awak dan saya ade kehidupan sya, thank da buat saya happy dgn awak walaupon hanya 8 bulan, btw saya da xkan ganggu awk, dan sekarang saya nk ganggu yayang saya nie sorg jerr, eh eh?? sampai sini sudah, kang lebih2 korg meluat lak baca kan, nnty2 la sambung ea, tata

No comments:

Post a Comment