Monday, February 11, 2013

saya sayang memokk saya

hai ! assalamualaikum, hari ni aq rase x sehat sangat, memok saya pon xsehat jgak. kesian kt dia, risau lak aq tgk dia ni hah.. bila marah dia sbb x nk makan, mula la dia amik ati kita nie hah,, haish awak nie mmg pandai la sayang,, tak rugi saya pilih awak sebagai bidadari hati saya, awak seorang yang sangat memahami dan seorang yang banyak ragamnya jugak, mesti ade jer perkara yg dia nk buat, seorang yg x reti ddok diam2, tpi walau apepon sekali awak, awak tetap berada dihati saya, saya cuba jadi yang terbaik untuk awak, saya cuba berubah tok jadi yang terbaik untuk awak, saya akan jage hubungan kita untuk awak, semuanya untuk awak sayang, hee da 3 bulan kita couple tpi happy dia da mcm 3 tahun, btw ramai yang kate kita sweet bagai tpi kita hanya sweet bile kite berdua jer, and paling seronok dpt kene kan si memokk nie,, thank sbb da beri saya kebahgiaan bila bersama awak, bila awak rindu saya, awak terus tadah tangan and sedekahkan saya Al-fatihah walaupun saya x arwah lagi, mcm tuh la saya buat bile saya rindukan awak, lepas dah sedekahkan tuh, awak nk lepaskan care mcm mane skali pun saya x kesah, semoga hubungan kita nie sampai ke jinjang pelamin, awak mungkin xdpt dgr ayat2 sweet, caring saya tpi mungkin awak dpt rase semua tuh dgn cara saya melayan awak selama nie sbb saya x ske luahkan di mulut tpi saya suke meluahkanya dgn perbuatan saya, that is me, saya bahagia bile lihat awak bahagia walaupun bukan saya yang buat wak tersenyum, i love you so much my memokk,, stay in my heart

No comments:

Post a Comment