Tuesday, February 12, 2013

kisah hari ini

hai guys,, assalamualaikum,, haishh keliru sudah pale botak aq ni skrg,, nk pergi pertandingan ke ataupun balik asrama, aduyaiii, ekotkan aty mmg nk pergi pertandingan, tpi x mnx lagi kebenaran dri warden, susah la nk pkir nie semua, aku da lame x main piano, takot nnty kekok masa main nnty,, lahaii baju seragam pon aq x cri lagi kt bilik baju,, benggong la semua ini,, bagthu last minute,  haishh. eh sehari suntuk aq kt luar, dgn adenya program hari keluarga, mcm2 aq kene dgn dorg,, mntang2 la aq nie botak mcm toyol and jarang balik umah lak tuh, korg sedap2 je buli aq ea,, xpe la, tunggu dihari pembalasan nya nnti,  btw hari nie kan ade buah hati kita sorg nie kan tgh stress memalam mcm nie, dia hilang keyakinan diri secara tetibe, haishh nape la dgn you nie sayang,, setahu i la kan, you la gadis yang mempunyai keyakinan diri yang tinggi dripada i, tpi ntah nape tetibe u x yakin dgn diri u, xpe la nevermind, jgn takut or bimbang dgn bnda nie semua, i akan sentiasa berda disisi you untuk beri you dorongan dan sokongan sampai you da mula yakin kt diri sendri.. saya sayang awak la sayang, biar pun ramai perempuan yang datang kt saya tpi hati saya tetap berlari kt tempat awak,, sebab hati saya da mula selesa dan sayang dgn awak.. heee tata from PH

No comments:

Post a Comment