Tuesday, January 1, 2013

bintang hatiku

assalamualaikum ! haha marah nampak.. nk cerita ni, ada sorang perempuan ni, nama dia dirahsiakan,, tpi kan dia tuh da curi sesuatu dari aku, dia curi Hati akuuu,, haha tpi aku xnak di pulangkan balik hati aku tuh,, haha mulia kan aku nie,, haha walau apa apa pon yg jadi kat hati aku, aku tetap taknak diapulangkan balik hati aku tuh sbb hati aku da mula sayang dgn si dia,, haha amboii~ okay la, walaupon dia garang ! dia suka nak menang jer ! dia suka berjalan ! kekadang dia suka merajok ! tetapi dia tetap milik aku, dia manja sgt2 bila mood miang dia da sampai,, hehe aumm!! i love u so much yayang !!! i nak u jadi yayang i sampai bila2, aminnn,, seorang yang sabar mengejut pakwe dia yg memang tidur mati, haha kekadang kelakar jugak dgn suara dia tgh geram bila kejutkan aku, tpi suara dia akan lebih nyaring bila aq sambung balik tidoo,, tuh yg aq x tahan sampai xleyh tutop mata balik,, hehe sume orang bole update blog mcm2 yg dieorg suke kan tok watkan hubungan dorg sweet walaupon terpaksa menipu.. tapi buat apa aku nk menipu korg sume nie kan, aq luahkan apa yg aq rase, walaupon dia bukan orang yg pertama bertahta dihatiku tetapi aq harapkan dia orang terakhir yg bertahta dihati kecilku ini, #ewahhh . haha aq harap dia akan menjadi ibu kepada anak2 aku, biarkan anak2 aku tuh dapat seorang ibu yg garang, senang skit keje aq, xpayah susah2 nk marah, sbb ibu dia sndri boleh marah lau dieorg wat salah,, haha ayang,, biy tahu yg biy kekadang berubah sampai buat ayang berfikir bukan2, tpi tuh x bermakna yg hati biy akan berubah, only u in my heart ! twink twinkk.. walaupon u suke sgt buat i geramm dgn u,, naseb x ade depan mata au, kalau x memang da lame kene cubitt pipi dia tuh sampai jdi DOUNKIN DONUT, nyum3, sedap3.. "jika kita lihat bintang dilangit pada waktu malam, kita akan sedar akan keindahan ciptaan tuhan dan bila kita terpikat pada salah satu diantara bintang-bintang yg lain,kita akan melihatnya dan berharap agar ia pon akan melihat kita dan kita tidak mahu kehilangan bintang tersebut" dan awak adalah bintang hati saya. tataa from PH

No comments:

Post a Comment