Wednesday, January 2, 2013

sunyi~

assalamualaikum, hai guyss, ari ni 2/01/2013 pelbagai yg berlaku kat aq, skit lagi nk kene langgar dgn kereta, nasib la pemandu nya orang tua cina, lau x memang da lame kene hentam dgn helmet, bawak kereta mcm berlumba,, main jalan ajer, x tgk side mirror ke per,, haish totally la,, ary nie aq rase sunyi sgt,, xtahu la nape, adik da mula sek, lepas nie aq mesti rindu gelak ketawa adik, aq dgn adik aku sgt rapat, pape hal yg berlaku kat aq, dia yg dapat tahu dulu sebelum org lain,, parent aq lak da mula keje, haish tinggal la aq dgn akak kt umah berdua menikmati hari hari terakhir kt rumah sebelum 6 januari aq da masok asrama bali,, aq akan rindu detik2 bersama keluarga, aq rindu saat bersama kekawan aq, tpi tuh semua da berlalu kan, x ade siape yg boleh mengulanginya balik, 2 JANUARI 2013 tarikh yang membosankan, ntah knape bole rase sunyi mcm nie, ayang aq pon msg aq mase magrib and mase tuh dia xde mood and kita xdapat mcg lelama mcm biase kita buat, maybe silap aq kot, aq x beri perhatian kt dia sampai dia hilang mood, first time satu ari aq x ckp "saya sayang awak" kt dia, tpi sebernanyer aq nk call dia mlm nie tpi dia xboleh selalu tido lambat, nnty dia pening pale, haiyoo,, xkan la nk tgk awek sndri pening pale sebab layan karenah mengarut kita nie, tpi kan aq harap dia xlupa sesuatu la, aq harap dia x lupe yg aku sayang dia sgt2, kalau boleh aq nk tunang terus dgn dia, dia memahami karenah mengarut aq nie, dia boleh tahan dgn mood aq yg x menentu ni, and dia boleh terima aku dgn seadanya, aku bukan terbaik untuknya tpi aq akan cube buat yg terbaik untuk dia, kalau la awak boleh nampak saya semalam, mesti awak risaukan sbb tgk sya diam jer sehari suntuk, sunyi giler kalau dia xde, hmmm kay lah,, tataa from PH

No comments:

Post a Comment