Wednesday, January 15, 2014

everything for my girl

assalamualaikum, hai guys.

da lama x update blog nie,
sebok sgt dgn kerja and jalan2
cuti yang agak mengemukkan bagi putera
makan tidur makan tidur jelah kerja putera
sebernanyer bukan itu yg putera nk update
cerita yg seberna di bawah nie

awakkk.. !
NURUL HIDAYAH BINTI MOHD SHAFIE !
saya rindu sangat2 kat awak,
kalau boleh saya nk sgt awak berada disebelah saya
ye saya tahu skrg nie kita makin berjauhan
tpi tuh x bermakna hati saya akan berjauhan dgn awak
saya rindukan gelak ketawa awak
saya rindukan bebelan laju awak tuh
saya rindu nk usik awak smpai awak merajuk
saya rindu semua tentang awak.. 
awak faham x?? 

awak ad ckp yg awak rindu kn i yg dulu2..
sama lah ape yg i rase,, 
i rindu u and ite yg dulu
and awak ade bagi saya peluang tuk ckp 
ape yg sya rindu tentang hbgan ite yg dulu
tapi saya diam jer kan ,, saya bg alasan yg ntah pape jer
sebernanya saya xnk awak berubah kepada dulu sbb saya
mungkin awk da selesa dgn keadaan awak yg skrg
so giliran saya pula tuk memahami cara awak
saya xnak awak lakukan sesuatu perkara kerana kehendak saya
itu x ikhlas sayang,,

yang paling penting,
saya bangga sangat dengan awak,baby
awak sekarang lebih tabah berbanding dulu
awak skrg da cukup matang berbanding dulu
awak da pandai mengawal emosi dan perasaan awak
awak da kuat tuk berdiri tanpa saya disisi awak,
x mustahil awak boleh teruskan kehidupan tanpa saya suatu hari nnti..

awak top 1 dalam carta hati saya,
perkataan sayang saya xkan berubah milik,
perasaan rindu saya xkan tersalah milik,
sayang dan rindu saya hanya tuk awak,
dan saya harap awak pun begitu juga,
saya takot akan kehilangan awak,
awak da sedarkan saya dalam banyak perkara
tiada perkataan beban dlm perhubungan
tiada perkataan curang dalam percintaan
selagi kepercayaan, kesetiaan, kasih sayang ada dlm hati

baby,,
maaf kan sayang atas segala kesalahan sayang,
maafkan sayang kerana mempersiakan sayang baby kt i
maafkan sayang kerana mengabaikan baby selama nie
maafkan sayang kerana xmenghargai baby  selama nie
maafkan sayang kerana buat baby sedih
sayang akan redha sekiranya bby jmpa lelaki yg lebih baik
dan boleh membahagiakan bby..

I OVE YOU TOO MUCH
I MISS YOU SO MUCH
ONLY 
NURUL HIDAYAH BINTI MOHD SHAFIE

Thank for Everything..

No comments:

Post a Comment