Tuesday, August 13, 2013

selamat hari raya aidilfitri

assalamualaikum.. hurm hai guys. selamat hari raya, maaf zahir batin yer semua. raya tahun nie tidak memberi sebarang kesan kat aku, aq tak tahu la knape, tapi aku rase mcm ade yang kurang pada raya tahun nie.  apa apa pun raya tetap raya kan, macam biasa la pada malam raya aku da berada kat kampung halaman, menolong nenek merebus ketupat and pape la yang perlu dibantu, pada malam raya, aku lak dipaksa pergi kesurau tuk takbir raya sama sama warga emas di sana,, haha maksud aku pakcik2 yg da tua tuh la, nthen balik kerumah tolong ape yg patut..kalau aku masih kanak kanak mungkin malam raya aku da x sabar menunggu esok pagi, tpi skrg aq da besar, besar ker? haha bole la dikatekan besarkan,, mood nk raya mcm lenyap cm tu jer, pada aku kalau raya pun okay x raya pun xpe, aku mcm da xkesah pasal tuh semua, 

petang sebelum raya tuh, aku pegi "rumah" Paklong, da lame abang x lawat paklong kan, abang mintak maaf sgt2, abang sibuk dan xade mase nk pegy sedekah paklong yassin kat rumah paklong, yang abang mampu buat ialah setiap pagi masa beratur sebelum melangkah ke sekolah abang akan sedekahkan paklong alfatihah buat bekalan paklong sementara menunggu abang meneman paklong untuk selamanya.. PAKLONG !! hari ni da bulan syawal, bulan nie la kita satu keluarga berkumpul dan bergurau bersama kan, seriously i miss u so much, tahun nie abang x dapat salam tangan dan mintak maaf kt paklong lagi, abang da xdapat teman paklong pegy surau tok solat raya lagi, i miss that moment, tpi nk wat cm ne kan, semua orang da xnk paham perasaan abang lagi, semua orang da tak pedulikan abang lagi, hanya jnji manis dorg jer yg abang dgr setakat nie, xpelah paklong, abang tahu abang nie bukan boleh dibanggakan mcm cucu2 yang lain kan, i know who i am, dah 9 bulan paklong tinggalkan kita kan,alangkah seronoknya kalau paklong boleh lihat dan dengar apa yg kami semua ckp kt pusara paklong, kami semua rindukan paklong, btw selamat hari raya paklong, abang sentiasa mendoakan sejahteraan paklong di alam sana. i miss u. :'(

okay lah, da3 ! jangan sedih lagi,, senyum selagi mana mampu,, kami sekeluarga mengucapkan selamat hari raya kepada semua kenalan kami, maaf zahir dan batin atas kesalahan yang telah dilakukan oleh keluarga kami, mulakan syawal ini sebagai lembaran yang baru kita semua, 

with my sister <3
adik akak la katakan

hehe. macam duduk atas pelamin kan
this is me

inilah ahli keluarga yang tersayang

budak kecik nie mintak aku duit raya
nah , amik nie, suka dia dapat duit raya yer...

selamat hari raya..
i'am not perfect, so i'm sorry  ~_~

inilah ahli keluarga A&R
walaupun masih belum cukup ahli
tapi bedal je snap gambar

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

FROM : PUTERA FAZIRUL HAZIQ BIN RAZAK ^_^

No comments:

Post a Comment