Friday, March 29, 2013

privacy yang takkan bertahan lama

assalamualaikum,, hai guys,, hubungan yg dluya privacy kini hampir terbongkar,, haha sebernanye da x kesah pon org nk tahu ke x,, asalkan putera dgn dia happy,, awal cuti seminggu nie hubungan kita agak renggang skit kan sbb salah faham, pastu hubungan kita da kembali mcm biasa, hehe happy benor putera mase tuh bile tgk awak da mule ketawa walaupon awak ketawa bukan sbb saya or tentang saya,, family saya pon da tahu pasal kite, dieorg pon da mule nk kenal siapa yg berjaya dpt anak teruna dia ni, xpela,, saya akan kenal kan awak kepada dieorg semua sedikit demi sedikit, peduli kan org kate pasal kite asalkan kita bahagia kan,, btw saya berterima kasih kt awak sebab sepanjang saya kenal awak, saya happy sgt, i'm happy with u dear,, dont leave me alone, awak pernah kate yg awak nie byk kelemahan tpi skrg awak lah kekuatan bg saya,, #tgh jujur ni,, skrg nie awak da mula nakal ea dgn saya,, da mula usik2 saya.. haish xpe la yunk,, asalkan u happy,, bila u happy i akan turut happy, bila u sedih i akan mula risau bila u da mula menangis i akan mula tak tentu arah dan bila awak ingin meninggalkan saya, saya akan ddok berseorangan tanpa awak yg sentiase setia menemani saya, heee secara jujur saya x pernah sambut bufday girl saya selama nie, awak org yg pertama saya sambut bufday,, and perancangan yg agak x menjadi mase tuh tpi x pe la,, asalkan awak happy kan,, hehe i love you so much honey, u always make me smile.. thank for being my lover..






No comments:

Post a Comment