Tuesday, March 26, 2013

My Memokk

assalamualaikum, hai guys,, hai my memokk, haha ni kisah my memokk.. haha awak seorang yg susah tok jeles tpi bila awak da jeles, memang pecah otak nk pkir cara tok awak percya balik kat saya, awak seorang yang agak pemalu, sebab tuh saya suka buat awak malu,, awak bukan suka berfoya foya, sbb tuh saya selesa dgn awak, haishh terima kasih kerana sudi jadi peneman hati saya, awak juga selalu menjadi ustazah dan cikgu kaunseling jika saya ade masalah, sbb tuh saya xdpt lari tok menceritakan masalah saya kt awak walaupon terpaksa,, saya harap awak akan menjadi suri hati saya suatu hari nanti, bila awak moody saya jadi risau, bila awak nanges saya jadi gelabah tpi bila awak senyum, saya terus lega kerana saya gembira jika awak gembira,, awak da penat and masak dgn karenah saya, awak da lali dengan perangai saya, itu telah membuatkan saya makin sayang kt awak kerana awak sabar melayan karenah saya yg ntah pape ni,, i love you sayang..orang yg dimaksudkan ialah

NURUL HIDAYAH BINTI MOHD SHAFIE




No comments:

Post a Comment