Saturday, March 23, 2013

cabaran dalam perhubungan

hai guys,, assalamualaikum, hai sayanggg,, I still love you as long as I still have a long life, bulan 3 nie genap 4 bulan kita couple kan, mmg bulan nie byk masalah yg ite hadapi kan, awal bulan 3 nie kita masing2 moody, and now, akhir bulan 3 nie kita dpt masalah baru yg berpunya dari i sendiri, i mintak maaf sgt2 sayang, i x berniat nk buat u rase cemburu sampai tahap mcm tuh sekali, i akan perbaiki balik hubungan and situasi ni tok jadi mcm dlu,  jangan pernah give up dgn apa yg da jadi dgn hubungan kita nie, I still need you to settel this problem, walaupon dgn siapa pon saya digosipkan, ia xkan menganggu rasa sayang i terhadap u, so jgn risau dgn bnda nie kay, i try my best to make you happy, saya masih perlukan awak dan saya taknak tgk awak putus asa dengan semua nie, kita lalui bersama kay sayang, senyum skit kay, jgn buat muka temper mcm tuh lagi, jangan sedih2, jangan moody, jangan stress sebab saya tak suke awek saya mcm nie, saya suke awak yg ceria, cpt mara, mudah "bebbel", suka ckp laju and selalu wat i ketawa. i sentiasa disisi u sayang, u xkan keseorangan tok tempuhi semua nie selagi i masih hidup, everything gonna be okay. kay lah sampai sini dulu ea, i love you nurul hidayah binti mohd shafie.

No comments:

Post a Comment